2008-08-11

Нэг юм хайж байсан чинь ийм шүлэг оллоо

Үзэсгэлэн
Утас зүү бариад үйл мэтгэх чинь үзэсгэлэн
Уянгалаг зөөлөн хоолойгоор бүүвэй аялах чинь үзэсгэлэн
Нар шиг инээдийг чинь үзчихээд сар шиг гуниг тээдэг
Намайг үхэж гэж зүүдлээд нулимстай сэрэх чинь үзэсгэлэн

Улсаас нуугдан байж учирал хүсэх чинь үзэсгэлэн
Уруул уруулаа шүргэн байж уулзан жаргах үзэсгэлэн
Дуундаа хүртэл сэтгэлээн шингээж уянгалах чинь үзэсгэлэн
Дурлал гээд хэлчихэж чадахгүй ичингүйрэх чинь үзэсгэлэн

Цав цагаан шөнө сэтгэлд чинь үүрлэсэн байдаг үзэсгэлэн
Цаг хугацаа хийгээд бүхнийг мартаж дурладаггүй чинь үзэсгэлэн
Хархан үс нүд уруул сэтгэл чинь үзэсгэлэн
Хаана ч хэлнэ чи бүхлээрээ миний ганц үзэсгэлэн

Цааш унших хэсэг дээр дарж үргэлжлүүлнэ үү!

Энэ шүлэг маш их таалагдсын хэрвээ илүү их уншмаар бол дараах http://zaya13.blogspot.com/ хаягаар ороод умшчаарай. Сая роутерын замчлалын талаар юм ухаж яваад олсын тэгээд энэ шүлгийг уншсан чинь хайраа аймээр их саначихлаа. Ойрын үед нэг л сонин байгаа би ажилтай болхоороо өдрийн цагаар яриад смс илгээгээд байж чадахгүй юмөө. Тэгсэн хайр нь харин орой ярихаар өнөөдөр бараг смс бичсэнгүй шүү гээл өөлхөн гоморхохын. Хошуу нь унжаад ямар хөөрхөн байдаг гээч миний аз жаргал нь. Миний хайр чинь бас их ичэмхий байгаа юм өө тэгсэн мөртлөө чамаас юунаас нь ичдийн гээл сүрхий хэлдийн. Хүмүүс хайртай хүнтэйгээ хамт байгаал жаргалтай байдаг байхлдаа. За яах вэ өнөөдөр бид хоёр хамт байж чадахгүй байгаач удахгүй ээ. Гурван жил хэлээгүй байж сэтгэлдээ бодоод хүлээнэ гэж бодоогүй байж хүлээж бодож яваад чадсан юм чинь одоо жаахан хүлээхэд алзахгүй ээ. Миний аз жаргал чамдаа би хайртай шүү.

No comments: